Časté dotazy
Jak funguje tým no stress care?
Chůvy vybírám převážně na základě doporučení. Ideální je, když mají absolvovaný kurz první pomoci, bohaté zkušenosti s péčí o děti, odpovídající vzdělání a nadšení. V rámci pohovoru zjišťuji, zda mají o děti opravdový zájem a zda jejich přístup k dětem odpovídá filosofii no stress care. Následuje první školení, uzavření dohody o provedení práce a seznámení se zbytkem týmu. Jsem si plně vědoma, že jsou nejdůležitější částí týmu a proto se starám o to, aby se v no stress care měly dobře. Zajímá mě, zda jsou spokojené, nechám se jimi inspirovat a jsem otevřena jejich návrhům na změny. Chůvy se znají mezi sebou, pořádám společná setkání. Poskytuji jim výukové materiály, pomáhám řešit pro ně problémové situace a jsem s nimi v kontaktu.
Jak probíhá první setkání chůvy s rodinou?
První společné setkání zpravidla probíhá u vás doma. Dítě je tak ve svém známém prostředí, chová se přirozeně a Vy tak můžete sledovat jeho reakce na chůvu. Každé dítě je jiné, některé si dlouze zvykat nemusí a je možné je rovnou svěřit chůvě do péče, některé se potřebují adaptovat delší dobu. Je na vás rozhodnout, co vaše dítě zvládne. Můžete být u prvních hlídání s chůvou.
K čemu mi slouží uživatelský účet?
Díky uživatelskému účtu máte přehled o svých objednávkách – můžete je měnit/rušit. Můžete si rezervovat další termíny hlídání. Vidíte stav svého účtu a informace o Vaší chůvě. Uživatelský účet vám vytvoříme po prvním objednání krátkodobého hlídání.
Jak zaplatím krátkodobé hlídání a zbývající nabízené služby?
Cenu za službu krátkodobého hlídání dětí zaplatíte bezhotovostně on-line prostřednictvím platební brány. V případě nemožnosti provedení platby si ve svém internetovém bankovnictví, prosím, zkontrolujte, zda máte povolené platby kartou přes internet a dostatečný finanční limit.
Cenu za zbývající služby můžete uhradit bezhotovostně převodem na náš bankovní účet na základě daňového dokladu (faktury) zaslaného na vaši e-mailovou adresu.
Cenu za zbývající služby můžete uhradit bezhotovostně převodem na náš bankovní účet na základě daňového dokladu (faktury) zaslaného na vaši e-mailovou adresu.
Jak objednám pravidelné hlídání?
V případě zájmu o pravidelné hlídání zaškrtnete tuto možnost při příští objednávce hlídání prostřednictvím rezervačního systému. První termín pravidelného hlídání zaplatíte ihned přes platební bránu. Pokud bude mít Vámi zvolená chůva pravidelně čas, v rezervačním systému poté najdete v sekci “Moje rezervace” ostatní rezervované termíny. Tyto termíny je možné uhradit hromadně nebo zvlášť. Týden před každým nezaplaceným termínem obdržíte do své schránky notifikační e-mail s výzvou k zaplacení. Splatnost objednávky je 5 dní. Další měsíc vám objednávku automaticky prodloužíme. Budeme vás o tom informovat e-mailem.
Co mám dělat, když správně neodhadnu počet rezervovaných hodin?
Pokud bude počet rezervovaných hodin nižší než skutečný čas hlídání, na začátku nadcházejícího kalendářního měsíce obdržíte fakturu s přesčasy chůvy. Bude-li počet rezervovaných hodin vyšší než skutečný čas hlídání, peněžní prostředky bohužel nevracíme.
Za jakých podmínek mohu zrušit objednanou službu?
Zrušení objednané služby je možné ve vašem uživatelském účtu nejpozději 48 hodin před sjednaným časem začátku. Částku zaplacenou za tuto službu vám vrátíme v plném rozsahu do 5 pracovních dnů od zrušení. V případě zrušení služby v čase kratším než 48 hodin před jejím sjednaným začátkem vám účtujeme storno poplatek ve výši 50 % zaplacené ceny. Zbylých 50 % ceny vložíme na váš uživatelský účet ve formě kreditů, které lze využít při další objednávce. Kredity není možné vyplatit ve formě peněžitých prostředků.
Jak je zajištěna bezpečnost webového portálu a ochrana osobních údajů?
K zajištění bezpečnosti webového portálu je implementováno SSL spojení využívající 128bitové SSL komunikace mezi prohlížečem držitele platební karty a serverem obchodníka. Dále jsou implementovány technologie, které zajistí řízený přístup k systémům pro internetové aktualizace software, antivir a řádné postupy pro správu systému.
Celý portál běží na šifrovaných discích. Vaše připojení k webovému portálu je šifrované skrze protokol https. Přístup k Vašim osobním údajům mají pouze oprávněné osoby. Údaji o platebních kartách disponuje pouze banka.
Celý portál běží na šifrovaných discích. Vaše připojení k webovému portálu je šifrované skrze protokol https. Přístup k Vašim osobním údajům mají pouze oprávněné osoby. Údaji o platebních kartách disponuje pouze banka.
Jaká mám práva při vzniku spotřebitelského sporu?
Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
Pro podání stížnosti týkající se služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Pro podání stížnosti týkající se služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Máte-li jakýkoli dotaz, neváhejte nás kontaktovat.
KONTAKTUJTE NÁS